Golvet börjar komma på plats

Sen var plåtslagarn där idag också. Det är ju till lite skydd för murbruket. Det är ju så surt regn nu för tiden. Så blank som plåten är idag kommer den nog inte vara länge till. Målarn har inte varit där idag, men jag var ju aldrig där igår och fotade så ett par bilder på hur de spacklat kan jag ju kosta på mig.

Förresten så är Lina och Johannes i stan. Imorrn blir det ett besök i huset. Äntligen kommer jag få lite konkreta förslag på plats. Det ska bli så roligt att få dit någon som har idéer.

Och till alla er där ute vill jag bara säga att nu börjar det bli hög tid att spotta ur er lite förslag på olika detaljer som är viktiga i ett hem. Det kan vara  allt från vilken brevpresslösning som är de bästa till vilken färg som är bäst på dasspappret. KOM IGEN! Bräjnstorma lite! Go krejsi! Jag vill ha alla möjliga idéer. Tro inte att någon idé är för vanlig eller nåt sånt där JANTEtrams. Släpp jante och släpp loss fantasin.


Kommentarer
Postat av: RObin

De e nice...

2007-04-07 @ 18:34:01
Postat av: Anonym

uppdatera

2007-04-08 @ 14:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback