Senaste nytt i mitt hus

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna. Det har byggts och inspekterats.


Alla dörrar är på plats. Och jag måste säga att de gör verkligen att det blir en gammaldags feeling. Mycket snygga.
På skärtorsdagen uppmärksammades också att det kommit vitsippor i backen mellan jobbet och Petterssons.



Äntligen har jag fått visa bygget på plats för mina kära vänner. Hanna, Lina och Johannes. Som ni ser flödar kreativiteten och mycket idéer bollades angående inredning. Känns så gott att ha så goa vänner att bolla med. Tack för att ni är intresserade och hjälper mig så.



På påskaftonen fick jag hjälp utav två underbara vänner, Lewi och Jacob, att montera ihop köksskåpen. Vi kom en bra bit på väg. Endel grejer hittade vi inte. Men det är ju som det ska med IKEA. Så nu är min förhoppning att snickarna kan börja montera köket på plats imorrn.


Kommentarer
Postat av: lina

spännande! ser bra ut. schysst att de vill hjälpa dig.

2007-04-10 @ 10:59:15
Postat av: lina

det var riktigt kul att se ditt hus i verkligheten. ser fram emot att se det när det är färdigt! det blir grejer.
ja det kommer bli superfint. are you impressed? I am impressed!

2007-04-10 @ 11:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback