Status i bygget

Kanske någon är nyfiken på bygget. Har tagit några bilder. Men jag glömde kameran på jobbet och jag orkar inte hämta den ikväll. Målarna har varit där några dagar nu och de första dagarna målade de mest tak och lister och sånt. Det blev inte så stor skillnad att jag tyckte det var värt att visa. Men idag blev de färdiga med tapeterna. Och det blev ju snyggt. Rätt ljust. Antar att någon blir speciellt glad för det. :)

Nu väntar vi bara på rörmockarn, elektriken och så ska snickarna göra några små grejer till. Snart kan jag flytta hem. Inte för jag har något mot mina föräldrar eller bror, verkligen inte. Men det ska bli skönt att få sitt eget igen.

Kommentarer
Postat av: lina

när kommer bilderna på målarns jobb?

2007-04-25 @ 14:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback