Vilken bra vecka!

Jag har verkligen inte gått och dragit fötterna efter mig den här veckan. Men jag måste ändå att det varit en kanonvecka. Jag mår så bra på nåt sätt, och är så nöjd. Det gör mig så tacksam till Jesus. För det är bara han som kan ge en så djup glädje. Ska inte trötta ut er med allt som hänt. En del vet ni ju redan. Jag återkommer nog med en del bilder från hajken med barnen vi var på.

Sen är det ju så att många intresserade sig för bowling scoren. Och självklart vann jag. Spelade tre serier och snittade 269,3. Jag är lite missnöjd. Gjorde lite för många missar. Men det räckte ju till Seger, och det är ju det som räknas.

Kommentarer
Postat av: lina

grattis till vinsten!

2007-04-22 @ 16:05:00
Postat av: Simon

Imponerande score! Men jag ska nog kunna göra det ännu lite bättre nästa vecka... =)

2007-04-23 @ 10:38:22
Postat av: Hanna

så klart att du skulle vinna..du vann nog för att pappa inte va med...kram

2007-04-24 @ 10:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback