Dagen.se, bra musik sida

www.Dagen.se, klicka på musik. Där finns massa bra svensk kristen musik. Man kan ladda hem hela album eller bara en låt. Ett bra och smidigt sätt att få tag på musik och ändå göra rätt för sig. Och för mig är det ju guld att få tag på musik så. Jag har mp3 konventerat nästan all min musik och lyssnar nästan bara från datorn. Det är så mycket smidigare än att ha massa skivor som ligger i stora högar på stereon.

Okej, jag har själv inte börjat ladda ner än. Men det beror på att jag hitills i livet inte haft något VISA. Men nu ska jag skaffa det. Jag var ändå tvungen att fixa nytt bankomatkort pga att bankomaten utanför Claes Ohlsson i Insjön snodde mitt kort på ett abrubt sätt. Det fastnade på vägen ut. Jag såg det, men kunde inte komma åt det. Plötsligt drogs det in igen och så stod det "Kortet behålls". Lite frustrerande faktiskt. Men snart blir det musik.

Skriv gärna i kommentaren om du vet om fler bra sidor där man kan ladda ner och betala för musiken. Jag vill ha tips.

  bless

    -jocke-

Kommentarer
Postat av: syster malin

Ha, sa du skaffar visa kort efter alla dessa ar. Du kommer finna det ar sa smidigt med ett visa-kort, du behover knappt kontanter mera.

Postat av: syster malin

Jo, pa itunes.com kan du hitta all musik du kan tanka dig. Tror att det kostar runt 5kr/sang

2007-02-26 @ 08:11:45
URL: http://matthewandmolly.com.au
Postat av: lina

mp3search.ru eller gomusic.ru

billigt!

2007-02-26 @ 15:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback