Fortsatt mössdebatt...

Okej, det är inte någon stor fråga. Och jag tänker som sagt inte göra någon stor grej av det här. Men faktum är att argument som att ingen använder "tjocka mössor" inomhus (min mössa är inte speciellt tjock) inte håller längre. För något håller på att hända i gamla sverige. Alla gamla traditioner kommer inte bestå. Och jag tycker det där med mössan är en fånig tradition. Men, men, det är ju trots allt viktigt för många så jag får fortsätta att försöka vara ödmjuk. Det jag ville komma till är att det faktiskt finns de som verkligen använder tjocka mössor inomhus. Ikväll tittade jag lite på "Bingo Royale" och där hade faktiskt Mona Seilitz på sig en riktigt tjock mössa, inomhus, hela programmet. Hon är inte tonåring såvitt jag vet.

  bless

    -jocke-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback