Kommentarer...

Det är mycket roligt att det är några som lägger in kommentarer. På det sättet får man ju reda på att det faktiskt är lite folk man känner som läser. Jag har erfarit att denna blogg läses över hela världen. Jag vet inte om den spridits till Nord Armerika än. Men jag vet att den läses i Syd Afrika och Australien.
Malin! Jag blev mycket glad att du skrev lite om hur det går för er också.
För er som inte vet vem Malin är så är det min älskade lillasyster som fann kärleken i Australien och flyttade dit. Det är ju rätt häftigt egentligen. Det ända är ju att man saknar henne så mycket. Australien är ju väldigt långt bort. Men mamma och pappa ska ju snart dit i alla fall. Skulle jag få ett gäng tusen över nångång så vore det ju väldigt roligt att åka dit. Inte minst bara för att se det på plats hur hon har det.

  bless

    -jocke-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback