Nu har de rivit i två dagar

Jag har just kommit på att det är mycket smartare att göra olika inlägg om olika ämnen. Om jag framöver vill titta på bygget kan jag numera bara söka under denna nya kategori.

Lite förklaringar till bilderna:
 
Mellan de här båda rummen har tidigar inte suttit någon dörr i dörrposten. Den skulle bara varit i vägen. Men nu blir de en skjutdörr. Därav det, just nu, det väldigt stora hålet.

egentligen inga konstigheter. Mellan köket och sovrummet har tidigare varit en skjutdörr, och det kommer det fortsätta vara.

Mellan köket och hallen var det ju tidigare en trapp upp till vinden. Den var ju "inbyggd". Men nu sätter vi en vindslucka istället, vilket gör att man kan komma direkt från hallen in i köket. Där emellan blir också en skjutdörr. Har verkligen blivit förälskad i skjutdörrar. Det skåp som syns till höger om "gången" på den vänstra bilden kommer i framtiden öppnas från hallen.

När jag kom ner till huset ikväll så låg det en mycket snygg korkmatta utanför. Den har varit under den korkmatta som varit nu. Även den gamla diskbänken låg där.

 Detta kommer bli så bra. Kära ungdomar! Här ska vi ha fantastiskt roligt framöver.

  bless

    -jocke-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback