Nu har nerpackningnen börjat

flyttlåda

I helgen flyttar jag hem till mina förädrar. Tillbaka till mitt pojkrum. Detta är ju dock av högst tillfällig art. Och det beror på att stugan jag bor i ska totalrenoveras. Nytt kök, nytt golv i hela stället (utom toa), nya fönster osv.
Igår plockade jag ner mina album från "Tintins äventyrsklubb". Det var nog inte så smart att fylla en jättestor flyttkartong med dem. Det blev rejält tungt. Ska försöka packa smartare framöver.
Snart ska jag packa ner styvt 300 Kalle Pocket. Det känns lite vemodigt, även om även detta är tillfälligt. De ska ju liksom inte ligga i en kartong. De ska ju vara framme och synas.

  Bless

    -jocke-

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaahha

2007-02-02 @ 14:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback