Peak Performance

Idag kom den nya Peak-katalogen. Inte för att jag har råd med såna kläder. Men de gör verkligen en grymt snygg katalog. Det är ju inte en vanlig poståderkatalog heller, utan "bara" en inspirationskatalog. Det jag gillar bäst är att det är grymt fina bilder. Gillar man foto så gillar man katalogen.

I den som kom idag var det bilder från Vancouver Island som ligger utanför Vancouver (otippat). Så därför gick jag in och beställde en katalog till min kära kusin Fred i Vancouver. Hoppas han får den.

Drop från Peak
Bild från Peak Katalogen "Cortina Höst Vinter 2004"

Vill du betälla katalogen själv och sen få den höst och vår är det bara att följa länken.
Katalog eller www.peakperformance.se. Där kan du förresten också bläddra i några gamla kataloger. Men det är ju något speciellt att hålla i dem själv.

  bless

    -jocke-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback