Vedspis och Onsdax/Tonår...

Idag har vi varit och tittat på vedspis till köket, och en kamin till "finrummet". Exakt vilken vedspis det blir är ännu inte bestämt. Men kamin beställde vi en Contura. Det är den som just denna dag kostar 17.900. Den är uppe till vänster utav de fem som just nu syns på startsidan för www.j-davidssons.se.
Träffarna för barn och ungdomar i Marieholm drog igång idag också. ÄNTLIGEN! Jag måste säga att det var riktigt roligt. Det enda var att vi saknade en del tonåringar. Men de hade väl något annat som tog uppmärksamheten. Det som är lite synd är ju att det inte var så många som var med å påverkade programmet för våren. Efter de förslag som vi alla var med och gav under kvällen så satte vi ledare oss ner sen efter och gjorde ett program. Klockan var tolv när vi gick där ifrån. Tänk att det finns ledare som frivilligt, utan ersättning, sitter så sent en vardag för att planera en tonårsverksamhet. Jag hyser den allra största respekt för alla människor som ställer upp på ideell basis för att göra vårt samhälle bättre.
Nu ska jag gå och lägga mig.

  Bless

    -jocke-

Ps. Alla barn och ungdomar i Marieholm med omnejd: "Jag älskar er!"

Kommentarer
Postat av: lina

det ska bli spännande att se ditt nyrenoverade hus!

hoppas ni hade det bra i leksand.

kram

lina

2007-02-17 @ 09:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback