Verkligen mitt i flytt


sovrummet i kaosköket är också nästan tomtsnart är det tomt

Dörren på vid gavelDet är egentligen inte ett dugg roligt att hålla på att packa ner sina grejer. Men vetskapen om att kunna packa upp dem i ett nyrenoverat hus om en månad eller två gör ju att man står ut. Lovisa, Matilda, Miriam och Jacob  var här ikväll och hjälpte mig. Oups, precis nu när jag skriver kom jag på att stora porten uppe på jobbet står på vid gavel. Det hade jag nog glömt om jag inte satt mig här för att skriva.Måste gå upp å stänga den strax.

Imorrn klocka kvart över åtta ska vi åka på en barn och ungdomsledardag i Vetlanda Pingstkyrka. Det ska bli väldigt roligt. Vi är sex stycken här ifrån. Rebecca N, Lewi F, Jacob F, Lovisa K, Sara K och jag. Men det är ju lite tidigt så det är väl dags att knyta sig.
181079-8Förövrigt så var jag på möte ikväll i Sjöaryds missionshus. En herre vid namn Lennart Björk är där och talar hela helgen. Har har varit lärare och rektor bl a på Viebäck. Har är väldigt intressant att lyssna på. Har mycket att ge. Även för en sån som mig som varit med på vägen ett tag får ut väldigt mycket av att lyssna på honom. Sen att han är kung på piano också gör ju inte saken sämre.

Bless

-jocke-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback