Brytpunkt

image296

Nej, jag har inga bilder än. Kanske imorrn.

Vill bara säga det att det var en kalaskväll. Kanske inte riktigt så stark Gudsnärvaro som man önskar. Men det var ändå kanon. Det känns att man varit med några år nu. Det känns liksom bekvämt att synas i det sammanhanget. Jag är ju dessutom ansvarig för förbönen. Riktigt kul. Betyder att jag ska ha lite koll på det som händer i förbönsstunderna. Se till att alla får någon som ber för dem. Det är ju så viktigt när man kommer fram för förbön att man inte missar någon. Och det är så spännande att se på nära håll när Gud gör något i en människas liv.
Idag var det flera som kom fram på frälsningsinbjudan. En tjej, som precis fått förbön efter att hon kommit fram för frälsning, frågade jag om hon hade någon ungdomsledare närvarande. Eftersom hon hade det sa jag att hon kunde gå och tala om för henne att hon blivit frälst. Att se dem krama om varann där i bänkarna är ju så gott. Tänk när vi får se skaror våga ta steget och bekänna sin tro på Jesus. Gud jag längtar!


Kommentarer
Postat av: SARA

När kommer bilderna?

2007-03-18 @ 21:00:56
Postat av: SARA

När kommer bilderna?

2007-03-18 @ 21:03:24
Postat av: SARA

När kommer bilderna?

2007-03-18 @ 21:03:25
Postat av: Hanna

jag vill oxå ha bilderna..när kommer de?
har kolat upp biljett så please call me, har ingen airtime.puss

2007-03-19 @ 12:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback