Dagens fråga

Jag laddade ner en skiva från www.dagen.se här om dagen. En låt på skivan som var runt 4.00 slutade helt abrubt runt 3.30. Jag tänkte att det måste vara något fel på filen. Så jag mailade Dagen. Först fick jag tillgång till att ladda ner den en gång till. Men det hjälpte inte. Dagen efter fick jag följande svar från webansvarig.

"Hej Joachim!

Jag har kontaktat leverantören och fått beskedet att filen är helt korrekt. De ville överraska lite, vilket de verkar ha lyckats med, och avsluta låten lite abrupt. Tydligen är det en hel del som har trott att det varit fel.

Med vänlig hälsning

Marlene W Antonson"


Lite kul. Men frågan lyder: Vilket är bandet och vad heter skivan?

Rätt svar belönas med gratis tillgång till min blogg.


Kommentarer
Postat av: lina

ha ha! jag vet svaret! men jag ska kanske inte avslöja det..?

2007-03-03 @ 17:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback