EvangelistVeckan

Imorrn sticker vi till evangelistveckan i Jönköping Pingst. Det är en av de bästa och roligaste konferenserna jag vet. Kolla in programmet på http://www.e-veckan.se/.

På onsdag åker tonår dit på kvällsmötet. Hoppa många har tillfälle att följa med. Först och främst tror jag ju att det blir ett starkt möte med en härlig Gudsnärvaro. Men sen är jag övertygad om att det är nyttigt att se så många kristna samlade på en plats samtidigt. Risken är att man ibland tror man är den ende som tror. Men så är det ju verkligen inte. Hörde i helgen förresten att om man räknar högt. Så är vi 2,2 miljarder kristna på jorden. Det är ju typ en tredjedel. Kom inte å kalla oss för nån sekt.

Kommentarer
Postat av: lina

hej!

kul med evangelistveckan! en fråga om fönster: ska det vara lika fönster som föut? eller ska det va spröjsade fönster?

nu har jag haft ensemble. vi spelade en eric gadd-låt.

lina

2007-03-06 @ 11:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback