Fotosession

Emilia har ett brinnande intresse för foto. Och eftersom jag har ett visst intresse för detta också frågade hon mig för ett tag sen om hon skulle få fota mig. Hon framkallar bilderna hon tar själv. Så det är klart man ställer upp. Att liksom skapa en bild tycker jag är fasinerande. Så vi tog bilen ut i skogen och hittade en lada bortanför Hestra. Precis vid Gunnilstorpmasten.  På bilden när jag står i dörröppningen kommer en gammal klasskompis till Malin (jag tror han var det i alla fall. Och jag har för mig han heter Martin) och går förbi. Så det är faktiskt han jag tittar på. Han undrade nog vad i alla sina dar vi gjorde där. Men det var rätt kul. Men det var lite kallt och blåste rätt bra. Så än är det inte vårkänslor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback