Murdesign är i full gång

Idag har det varit två från Murdesign. Utöver de två snickarna. (Billig dag...) Som ni ser gjuter de kanten till den kåpa som ska vara över spisytorna. De har även murat upp där veden ska ligga. Sen ska ju spisen på där. Det blir ju grymt bra. Nu börjar man ju se hur det kommer bli. Jag längtar mycket nu.

Sen behöver vi lite hjälp med tips till tapeter och lite sånt. Ska jag sätta in de gamla möblerna, eller måste man köpa något nytt. Kom med tips, idéer. De bästa förslagen kommer premieras med en fri fika nångång efter invigningen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag tycker att du ska satsa på ljusa stilrena tapeter det är alltid bra i längden. sen kanske det är dags att äntligen köpa det där nya köksbordet..fast det kanske du redan planerat? kram

2007-03-21 @ 11:27:15
Postat av: lina

ja vad bra det kommer bli. så fint med den där spisen. kommer det alltså va en speciell hylla för ved?
tapettips: ljust! vitt! en bra bas, så kan man ändra efter behov med gardiner och tyger och sånt. (vi har ju gult här i vardagsrummet och sovrummet. det är inte bra. känns inte som att nåt passar till.) har man ljust så kan man med billigare medel andra saker så det blir färgglatt. fast det är bara min åsikt.. :)

2007-03-21 @ 14:27:31
Postat av: lina

sen möbler.. du har ju fina möbler. skulle kanske kunna fixa så att sofforna har samma färg? eller? du behöver ju isf inte köpa nya. utan klä dom med nåt tyg som är samma. jag tycker det kan ge ett spretigt intryck när en är grön och en är blå.. men visst.. smaken är som baken. det är säkert andra som tycker annat.
en sak som är bra är att du blir av med sladdar och sånt. det är ju kalas. vi har så mycket sladdar här hemma så man blir tokig.. datorn, stereon, tv, dvd, inspelningsgrejer.. å om man kunde gömma dem på nåt sätt!

2007-03-21 @ 14:31:53
Postat av: johannes

jag tycker inte det gör så mycket med lite sladdar, det bara förgyller. speciellt om man har inspelningsgrejer. det är grejer det.

2007-03-21 @ 22:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback