Murdesign färdig

Så var murarn färdig. Det här blir ju hur bra som helst.

Idag har de sprutat in isolering på vinden också. Det var verkligen läskigt att sticka upp huvet där i eftermiddags. Det blev helt tyst. Allt ljud liksom bara dog. Nere ekar ju allt och vinden tvärtyst. Det var skum känsla. Lita skön faktiskt.

Brainstorma lite galna idéer om inredning. Jag vill inte bara köra fast i hur jag haft det innan. Jag vill ju ha en rejäl bokhylla nånstans. Måste ha lite "kontorhylla" med pärmar. Jag vill ha mina serietidningar nere nånstans. Mina Kallepocketar som tar två hela väggar om man ställer dem efter varann. Hur gör jag med allt detta?
För er som vet hur det såg ut innan, där mina klädgarderober stod kommer vi förmodligen bygga en lite större garderob med skjutdörrar. Min idé är att det ska vara speglar i den. Vill gärna slippa springa ut i hallen för att se hur man ser ut. Sen är det ju schysst med en riktig spegel när man spelar luftgitarr. Är detta en bra idé? Håll inte bara med, utan säg vad ni tycker och motivera. Jag kommer ju ha det som jag vill i slutändan. Men jag vill, som sagt, inte bara göra som innan. Det finns ju massa idéer som jag skulle vilja göra om jag bara visste om dem.

Här följer lite bilder. Snyggt, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW!!!!!!!!!
Blir det någon slags invigningsfest när det blir klart??

2007-03-29 @ 21:43:05
Postat av: Anonym

såg en länk i Dagen, lite B kanske men man vet aldrig, du kan ju hittar något kul.
http://ikeahacker.blogspot.com

Postat av: maria

Får ta och läsa Predikaren då. Kan ju vara så att låttexten är inspirerad av Salomo. Lite inredningstips från hälsingland. Har för mig att du hade alla Kalle Pocketar längst taket förut, var iofs länge sen jag va in till dig. Men det va snyggt, ha så! Hälsa Marieholm!

2007-03-30 @ 10:50:21
URL: http://amria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback