nu är det bara att skjuta spisen på plats

Nu är det inte mycket murande kvar. Det här blir ju hur snyggt som helst. Platsen för kaminen är väl snart färdig också.


Christer och Niklas håller på på vinden. Som ni har sett har de öst en del spån. Och nu har de höjt golvet lite och så ska det i massa isolering. Ingen värme kommer försvinna den vägen. Misstänker att jag kommer värma upp stugan med min egen kroppsvärme.  :)
Som ni ser har de byggt en golvbrunn på vinden också. Det är för att pannan för vattenburen värme och varmvattenberedaren kommer sitta där. Det kommer alltså inte ta någon plats nere.


Det är många som vill titta och se hur det ser ut. Och jag tycker ju att det är roligt att visa. Här är två. En bild på soliga och "nyklippta" Klinten också.


Antar att det inte bara är Lina som är nyfiken på köksinredningen. Därför kommer här lite bilder. Har nyss lärt mig "print screen". Tänk att man kan lära sig hela livet.

Kommentarer
Postat av: Julia

Det kommer ju bli hur snyggt som helst! =)

2007-03-28 @ 21:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback