Så var man vice ordförande i PU i Jönköpings län

Det var ju skönt att det inte var någon som hade åsikter om att välja mig till v. ordf. i PU jkpg. Det är ju inte något märkvärdigt egentligen. När jag insåg att vår vice skulle sluta så började jag ju tänka på vem som skulle ta över den posten. Och utav de som då är kvar i styrelsen har en aviserat att hon slutar om ett år. En är sekreterare. Och en är ordförande. Sen är det bara jag och en till kvar. Och då tänkte jag att risken är ju rätt stor att jag ryker på det hela. Så när frågan kom var det ju bara att tacka ja. Det var liksom redan färdigt hos mig. Det är skönt när man får förfrågningar som man inte behöver fundera över. Det är liksom bara att säga ja. Det är inte så ofta det händer mig. Och den som frågar blir ju också så glad. Och det vill jag ju bara säga. Att sitta i valberedning, det tänker jag aldrig göra. Det är inte min gåva att fråga folk om olika saker. Jag är bättre på att vara den som säger ja.

Kommentarer
Postat av: lina

grattis!

vad kul. tror du kommer fixa det galant. bra att du sa ja. fråga folk om olika saker är inte så lätt. håller med. det är ju så hemskt om de säger nej..

2007-03-15 @ 14:40:03
Postat av: Hanna

coolt jocke...

2007-03-15 @ 15:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback