Tack för tips, fyll på med fler

Tack till Lina för all din kreativitet. De gardiner du var med och valde ut när jag flyttade dit första gången var samma jag tog ner nu när jag flyttade ut. Med andra ord har jag själv lite svårt för det där med inredning. Men jag tycker ju ändå att det är viktigt. Men jag behöver all hjälp jag kan få. :) 

Ingen får känna att man kritiserar något. Mina soffor, t ex, har jag aldrig hävdat att jag tycker är så snygga. Däremot är de rätt sköna. Om man hade haft en extra slant fundera jag på om det skulle gå rum en hörnsoffa?

Så fortsätt "Brainstorma". Ingen idé är för knäpp. (Klyschigt, men sant)

Skönt att makarna häger är så överrens i sladdfrågan :) All Hi Fi är kul och det kommer det ju inte bli mindre av hos mig nu, men sladdarna samlar mycket damm och är ju inte så snygga.



Kommentarer
Postat av: Hanna

hej..bara så du vet jag o lina diskuterade ditt hus ganska länge igår. det var mkt intressant. vi hoppas på ett nytt o fräscht boende. ditt hus är ju hur mysigt som helst det har verkligen potential det borde inte bli ett ungkarlsboende...jag är lite avundsjuk skulle gärna bo där själv!puss

2007-03-22 @ 16:40:15
Postat av: lina

det är roligt att man får passa på att tipsa nu när du ber om det. :)dessutom är det ett av mina intressen det här med att fixa i hemmet.
jag minns när vi kollade på gardinerna när du flyttade in. det var kul!
hanna o jag diskuterade igår lite. vi var överens om att vi tycker du kan köra den lantliga o lite gammaldags stilen. det skulle passa huset.
kram.

2007-03-22 @ 22:16:45
Postat av: lina

kanske dags att byta ut gardinerna? vet inte om de passar in under lantligt. men jag är inte säker.. man måste se det på plats innan man vet sånt.

2007-03-26 @ 20:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback