Tack Gud för ännu ett fantastiskt Jesus Generation

JG i Smålandsstenar var verkligen kanon. Församlingen i Smålandsstenar hade verkligen gjort ett toppen jobb. Kanske återkommer och beskriver mer utförligt imorrn. Lite trött nu 03.22. Men jag måsta bara säga att det är så underbart att få vara med om de här stunderna när Gud bara kommer med sin ande. När man liksom ser hur Gud verkligen berör ungdomar. Även de som inte bekänt sin tro än. Men ändå kan alla som är där känna atmosfären. Verkligen stort.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan inte kolla på bilerna :(

2007-03-04 @ 21:30:33
Postat av: Hanna

bro..jag kommer sakna dig.men det är ju typ bara 4 veckor tills jag kommer hem nästa gång.nu ska jag ångestpacka.love

2007-03-05 @ 13:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback