En soffa tar plats...

Har åkt några rundor till IKEA nu. Mycket besparingar ryker till möbler. Men det blir ju snyggt. Hoppas det liksom inte blir "för bra" bara, om ni förstår vad jag menar. Alltså att det blir så snyggt så det inte blir hemtrevligt. Men det blir det nog inte. Sen hoppas jag ju att folket vågar hänga här igen när jag kommit in.

Vi hade mätt på att soffan skulle få plats i bilen. Men när de körde fram grejerna till oss så var ju mellandelen lite större än vi fått förmedlat. Plus att den duktiga försäljaren snappade upp att jag sa att jag ville ha en liten och smidig fotölj. Så en som stått som visningsex fick jag för halva priset. Så det blev rätt fullt i bilen. Jag sätt med ratten i magen och knäna i hakan hela vägen hem. Men det gick ju bra. Några friska ungdomar som råkade stå utanför mitt hjälpte mig att bära in. Mamma hjälpte mig med att klä soffan och skruva ihop.

Förövrigt kan jag berätta att det kommer komma persienner i alla fönster. De är väl i aluminium eller nåt. Så ska jag ha någon typ av gardin, vad tycker ni?

Sen vill jag bara tillägga att soffan är Ferrariröd och inget annat.  :P


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Soffan ser snygg o skön ut! Måste bara undra om lampan som hänger i taket är på tillfälligt besök?

2007-05-14 @ 09:19:24
Postat av: Anonym

matilda är kär i thomas lundell

2007-05-14 @ 20:14:19
Postat av: lina

vad fin den ser ut! trevlig färg. man blir glad av rött.

Postat av: lina

var ska du ha fåtöljen förrsesten?

2007-05-15 @ 11:53:41
URL: http://lina.svensk.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback