Inflyttningsklart!

Nu är allt som snickarn ska göra på plats, förutom garderoben i sovrummet. Men den kommer nog. Så egentligen kan jag flytta in nu. Ska bara få någon som kan hjälpa mig att bära ut sängen till bilen och sen in i huset. Måste fylla på kylen med. Sen är det ju en hel del prylar som ska på plats. Mitt senaste inredningsbeslut är att det ska finnas mycket prylar. För risken med för "stilrent" är att det blir för snyggt, och då syns det inte att det är jag som bor där.

Här kommer lite bilder från nån vecka sen. Bland annat från första kvällen vi eldade i kaminen och vedspisen. Kaminen funkade väldigt bra. Men vedspisen rök in rätt kraftigt. Fast andra gången jag tände funkade den jättebra. Det var ett par kalla kvällar och då var det riktigt behagligt att kunna elda. Men nu är ju värmne i golvet påkopplat också. Det är helskönt.


Kommentarer
Postat av: lina

WOW!! SNYGGT! va kul! grattis till nyrenoverat hus! vi kommer hem nästa helg, då kommer vi på besök! lyxigt med diskmaskin förresten. och jättefint kakel!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback