Svar till Lina +lite IKEA

Jo, det ska vara kakel vid spisen också. Det är ju mest praktiskt att torka. Kaklet är vitt 10x10cm och har en fasad kant. Tror det kommer bli bra. Men innan de sätter kakel ska ju stenplattan, som spishällen ska sitta i, komma på plats. Snickarn trodde den kunde komma i nästa vecka.

Sen kommer det sitta spottar under kåpan till höger och till vänster om fläkten. I fläkten sitter ju två spottar.
Sen var vi på IKEA idag och köpte spottar till att ha under skåpen vid bänken. Och även till vitrinskåpet. Får se om elektriken, Agne Toftgård, går med på det.

Förövrigt tittade vi på massa grejer till huset. Fattar inte hur jag ska kunna bestämma alla möbler och var saker ska stå och se ut osv. Men det blir nog bra tillslut. Man måste ju titta, bli förvirrad och sen låta det sjunka in. Sen kan man nog komma fram till hur man vill ha det. Det som känns lite klurigt att hitta är ett enkelt köksbord i björk som håller måtten 140 x 80-90 cm med en förlängningsskiva till bordsändan. Men det kommar jag nog hitta en vacker dag.

Jag tror jag ska ha någon form av klädhängning inne i hallen till höger, när man kommer in, bakom dörren in till "finrummet". På IKEA idag såg jag
Stark hallmöbel. Vad tycker ni om den? Är lite osäker på om den får plats pga av vindstrappan. Så kanske behöver jag inte fundera på det. Men ändå.

image632

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Vilken TV-Serie är bäst?
DU har väl röstat... :-)

Postat av: lina

snygg!

2007-05-05 @ 10:18:57
URL: http://lina.svensk.nu
Postat av: lina

kaklet låter fint, som du beskrev det. tycker oxå att den där hallmöbeln ser trevlig ut. spottar är väldigt effektfullt. kul att va på ikea. har du besökt min hemsida förresten?

2007-05-05 @ 12:07:13
URL: http://lina.svensk.nu
Postat av: Lovisa

Snyggt

2007-05-09 @ 09:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback